Leveringen

Leveringen AG Wooncomfort

 

Het streven van AG Wooncomfort is om zo snel en voor u eenvoudig mogelijk bestelde producten bij u thuis te krijgen. Op iedere productpagina wordt de levertijd van het product apart vermeld. Zo kunt u rekening houden met de leveringstermijn en weet u precies waar u aan toe bent. De gebruikte bezorgdienst voor de bestelde producten is afhankelijk van de grote en het gewicht van uw pakket. Aan de hand van deze twee gegevens wordt er gekozen voor GLS of PostNL.

Na ontvangst van uw bestelling wordt deze direct door ons verwerkt en wanneer wij uw bestelling verzenden ontvangt u van ons een bericht met daarin de track & trace code van uw bestelling zodat u het pakket zelf kunt volgen.

 

Wat als u niet thuis bent?

Mocht u tijdens het moment van leveren niet thuis zijn dan is dit geen probleem! De bezorger van de desbetreffende pakketdienst laat een briefkaart achter dat hij bij u aan de deur is geweest en zal vervolgens uw bestelling de volgende dag nogmaals aanbieden. Bent u dan nog niet thuis? In het geval van PostNL zal het pakketje naar de dichtstbijzijnde PostNL balie gaan. U heeft dan 2 weken de tijd om uw pakketje hier op te halen. In het geval van GLS zal het pakketje naar de dichtstbijzijnde Parcel Shop gaan. U heeft dan 5 werkdagen de tijd om uw pakketje hier op te halen. U wordt hier altijd over op de hoogte gesteld.

 

Wat als een product niet meer op voorraad is?

Het kan voorkomen dat u een product besteld en dit niet voorradig blijkt te zijn. Wij sturen u dan meteen een e-mail met informatie over de nieuwe leveringsweek en eventueel alternatieve producten. Wanneer u geen e-mail adres heeft zullen wij telefonisch contact met u opnemen.

 

Wat zijn de verzendkosten bij AG Wooncomfort?

Bij AG Wooncomfort komen wij u zoveel mogelijk tegemoet in de verzendkosten. Bij een bestelling met een totaalbedrag onder de € 50,- betaald u € 4,95 verzendkosten. Boven een totaalbedrag van € 50,- worden er geen verzendkosten berekend.