Bestellen

Online bestellen bij AG Wooncomfort hoe werkt het

 

Bij AG Wooncomfort kunt u simpel, snel en veilig online bestellen. Onderstaand leggen wij precies uit wat u moet doen, van het product toevoegen aan uw winkelwagentje tot aan het afrekenproces. Zo wordt online bestellen nog makkelijker! Is het voor u allemaal toch nog te ingewikkeld en wilt u hulp bij het bestellen? Dan kunt u altijd tijdens openingstijden telefonisch contact opnemen 043 85 0100 voor hulp of een telefonische bestelling.

 

Uiteraard begint u met het bezoeken de pagina’s met de door u gewenste producten. U bereikt deze producten via het menu met de verschillende categorieën (o.a.aan de linkerzijde van de website) of via de zoekbalk met de tekst: 'zoekopdracht' (bovenaan de website). Wanneer u op productpagina bent en u wenst het product te bestellen dan klikt u op ‘klik hier’ en voegt u dit toe aan uw Winkelwagentje door te klikken op ‘bestel’. U kunt altijd het gewenste aantal aangeven en bij sommige producten moet u eerst nog kiezen voor productvariatie. Eenmaal gekozen voor het juiste product en aantal? Dan voegt u via de knop 'bestel' het product toe aan uw digitale winkelwagentje. Nu komt u direct in uw digitale winkelwagentje terecht en krijgt u een overzicht van alles wat er in uw winkelwagen zit. Wilt u graag nog meer producten toevoegen? Dan heeft u onderaan in de winkelwagen de optie: 'Ga verder met winkelen'. Wilt u afrekenen? Dan klikt u simpelweg op de knop: ‘afrekenen'.

 

Het Afrekenproces

 

U heeft op de ‘afrekenen’ knop geklikt en beland op de afrekenpagina. U ziet nu een volledig overzicht van alle kosten die betrekking hebben op uw bestelling. Hier selecteert u hoe u wenst te betalen, vinkt u aan ‘ik accepteer de voorwaarden’ en klikt u op de knop ‘veilig bestellen’. U komt nu in het afrekenscherm, hier kunt u vervolgens de benodigde gegevens invullen, alles met een * bent u verplicht om in te vullen om het afrekenproces te voltooien. U kunt nog kiezen om het product / de producten niet naar hetzelfde adres te verzenden als het opgegeven factuuradres. U vinkt dan het vinkje uit voor de tekst: ‘Levering op een ander adres’.

 

Bestelling gelukt of toch niet?

 

Wanneer uw bestelling gelukt is komt u op een bedank pagina en hier wordt vermeld dat de bestelbevestiging met alle gegevens van de bestelling naar uw e-mail adres verzonden is. Wanneer uw bestelling niet gelukt is kan het zijn dat u sommige gegevens verkeerd heeft ingevuld. U komt dan de pagina ‘transactie mislukt, probeer het opnieuw. Lukt het na aanpassingen dan nog niet om uw bestelling te plaatsen? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice wij helpen u graag verder met uw bestelling of kunnen deze ook volledig telefonisch voor u plaatsen!